close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הצערת עור הפנים – טכנולוגיות הלייזר והמרכזים המתקדמים בארץ

מערכת שורשכג אייר, תשפ17/05/2020

תגיות:
צילום: pixabay
מי לא הייתה רוצה ליהנות מעור פנים חלק ומתוח יותר? כולנו חולמים על תרופת פלא שתאפשר לנו לעצור את הזמן ולשמור על עור הפנים שלו גמיש, מתוח וצעיר
מתמיד. למזלנו, התקדמות הטכנולוגיה אפשרה פיתוח של מכשירי לייזר חדשניים, המיועדים במיוחד לצורך הצערת עור הפנים. מרפאות דוקטור חן, המצויות בפריסה ארצית ב: באר שבע, בני ברק, כפר סבא, קריית חיים, קריית מוצקין, תל אביב, ראשון לציון, רמת גן, אשדוד וחיפה מספקות לכל מי שמעוניין בכך את האפשרות לעבור טיפולי הצערת עור, על מנת לשמור על עור הפנים מתוח וזוהר מתמיד. טכנולוגיית הלייזר פוטונה 4 מחליפה למעשה את ניתוחי מתיחת הפנים ואת כל סוגי ההזרקות. היום ניתן ליהנות מעור פנים קורן ומוצק יותר, ללא שום צורך בהליכים פולשניים וללא שום תופעות לוואי משמעותיות.

הצערת עור הפנים באמצעות טכנולוגיית הלייזר פוטונה 4
טכנולוגיית הלייזר פוטונה 4 מאפשרת לכל אחד ליהנות מעור פנים חלק, מוצק ורענן יותר, ללא שום צורך בהליכים פולשניים. ברוב הפעמים יהיה צור לעבור בין 2 – 4 טיפולים, על מנת להשיג את התוצאה האידיאלית ביותר. יש לחכות כחודש בין טיפול אחד למשנהו, על מנת לאפשר ייצור מספק של קולגן, אשר אחראי למראה המתוח והמוצק של העור. במהלך הטיפול מוסרים כתמי פיגמנטציה שנוצרו כתוצאה מחשיפה לשמש או מסיבות הורמונליות. כמו כן, הטיפול מעודד יצירה של תאי עור חדשים וייצור מוגבר של קולגן. ההליך כולל גם טיפול פילינג, אשר מותאם באופן אישי לסוג העור של המטופל, במטרה להמריץ עוד יותר את התחדשות העור.

מהם היתרונות של הצערת עור הפנים במרפאות דוקטור חן?
• טכנולוגיית הלייזר פוטונה 4 מספקת למעשה שילוב של ארבע שיטות טיפול שונות. מדובר על פריצת דרך טכנולוגית המובילה לתוצאות מדהימות בתחום הצערת העור.
• הטיפול מאפשר בקרה ודיוק מקסימליים, במטרה להגיע לשכבות העור העמוקות ולהוביל לתוצאות האידיאליות ביותר.
• הטיפול ממוקד לאזור ספציפי, במטרה למנוע פגיעה ברקמות עור בריאות ובכך לזרז את תהליך הריפוי ותהליך ההתחדשות של עור הפנים.
• הטיפול אינו פולשני, אינו כרוך בכאב ואינו כולל תופעות לוואי משמעותיות, מלבד אדמומיות ונפיחות קלה לאחר הטיפול.
• בסיום הטיפול ניתן לראות שיפור מהותי במראה העור. העור הופך לחלק וצעיר יותר, בעל מרקם מוצק יותר ובעל אפקט מילוי של קמטי ההבעה והקמטוטים מסביב לעיניים. בנוסף, הטיפול מוביל להבהרת כהויות ושקעים מתחת לעיניים, כמו גם לתוספת נפח לאזור השפתיים.
• הטיפול מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי ומשרד הבריאות האמריקאי, הוא עומד בתקנים המחמירים ביותר ומבוצע אך ורק על ידי רופאים שעברו הכשרה מתאימה.

מרפאות אתר דוקטור חן מציעות לכל אחד ולכל אחת את טכנולוגיית הלייזר המתקדמת בעולם להצערת עור הפנים. הטיפול מתבצע באמצעות טכנולוגיית הלייזר פוטונה 4, אשר מאפשרת צריבה מבוקרת ומדויקת של נקודות ספציפיות בעור הפנים. הטיפול גורם להתקלפות העור הישן, תוך כדי יצירת רקמת עור חדשה ורעננה יותר. במהלך הטיפול נוצרים תאי עור בריאים יותר, המעניקים לעור מראה מתוח, צעיר וגמיש יותר. כמו כן, הטיפול מעודד יצירה של קולגן, אשר מוסיף למראה עור פנים חלק ואחיד יותר. במהלך הטיפול ניתן להיפטר מצלקות ישנות, צלקות אקנה וכתמי פיגמנטציה. לקבלת פרטים נוספים ולתיאום ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות, צרו קשר עוד היום!




הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה